Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání
Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách
Institut výzkumu školního vzdělávání (2003–2017)
Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky
Kvalita kurikula a výuky. výzkumné přístupy a nástroje
Mýty – omyly – nepravdy. O „chibách“ ve vzdělávání a pedagogice
Nedělní pedagogické krasořeči. O obratech a vyvažování ve výchově a vzdělávání
O vzdělávání, o učitelství a tak trochu i o pedagogice. Rozhovory na průsečíku tří…
Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy
Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů
Školní vzdělávání. podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
Školní vzdělávání. Od podmínek k výsledkům
Školní vzdělávání: učitel – vyučování, žák – učení
Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky…