Page 1 - Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku
P. 1

Loajalita zákazníků je považována za  klíčový faktor ovlivňující                 Budování loajality zákazníků
                     dlouhodobý úspěch firem. Kniha pojednává o budování loajality
                     na  internetu, konkrétně na  sociální síti Facebook. Tato největší
                     sociální síť světa zajišťuje v současnosti vzájemnou komunikaci                        ke značkám oblečení
                     mezi 1,65  miliardy uživatelů  po  celém světě. Facebook  se tak
                     stal naprosto unikátním místem pro oslovení obrovské masy
                     potenciálních zákazníků. Hlavním cílem autorky bylo zjistit, zda                            na Facebooku
                     je možné budovat online loajalitu k firemním stránkám běžných
                     módních  značek  na  Facebooku  a  následně  offline  loajalitu
                     ke  značkám. Proto zkoumala pět tematických oblastí: běžné
                     značky oblečení, zákazníky běžných značek oblečení, uživatele
                     Facebooku, firemní stránky běžných módních značek a  model
                     budování loajality. V knize přináší výsledky:
                     •  Model budování loajality
                     •  Kategorizace českého módního trhu
                     •  Ověření vztahu mezi úrovní ceny a vnímanou úrovní kvality

                     •  Identifikace inovátorů a názorových vůdců v segmentu zákaz-           Jitka Burešová  •  Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku
                       níků běžných značek
                     •  Nejkupovanějších běžných značek oblečení v České republice



                                                                                                                                                Jitka Burešová
                     Autorka Ing. Jitka Burešová, Ph.D., je odborná asistentka na Ka-
                     tedře marketingu a obchodu Ekonomické fakulty Technické uni-
                     verzity  v  Liberci.  Specializuje  se  na  marketingovou  komunikaci
                     na Facebooku a marketing značky.
   1   2   3   4   5   6